Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Belive in yourself.

känner mig helt insperations lös, vad händer med mig? huff .. Måste ta tag i det här tycker nu - eller har ni tappat tron på mig? Jag hoppas då inte det iallafall, jag är på gång & det lovar jag. Tror att motivationen ligger på noll - för att självförtroendet ligger där också & det beror på - mitt hår, har aldrig vart så ful i frippan som jag är nu! löshåret är skit rakt igenom & endå så fixade jag håret hos friösen?
- världens sämsta frisör genom tiderna, aldrig har jag vart hos en såndan dålig frisör .. usch att hon ens får kalla sig frisör?


Ska ta och plocka ur den här världelösa hårförlängingen och färga håret själv istället. ( snacka om att slänga pengarna i sjön, då det blev 3000:- ) Efter det så är jag på rätt spår igen :}


w e h e a r t i t . c o m
one, two

av: Sandra
2011-01-18 @ 20:40:42
URL: http://saandraj.webblogg.se/

Hoppas inspirationen kommer tillbaka snart :/

av: MYMiC
2011-01-22 @ 18:53:59
URL: http://mymic.blogg.se/

grymt snygga bilder ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0