Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

2011

.. Gott nytt år på er! lite sen, men det får ni allt tåla.

Nog för att jag har lov, men kom igen vad saker jag har att göra?! ouff .. Är det inte det ena, så är de det andra - Änt jag där, så är jag fan där. Ni förstår poängen? Under min oaktiva tid här inne så har jag hunnit med andra saker i livet, som; tagit mig ner till skövde och firat nyår, åkt hem från skövde, gapat på en post tant (virriga kärringar ska INTE dela ut post paket..)
börjat tapetsera hallen - och den är till och med snart klar, shoppat som en dåre på ikea - samt nu pysslat upp alla möbler & sist men inte minst så har jag städat,städat & åter igen städat. Har funderat många gånger på hur fan dammet kommer tillbaka efter någon enstaka minut?! det är ju något fel -.-

Nog om mitt gnäll, så ska jag snart sova (har ju lyckats vänt på dygnet)
men bjuder på en inte så vacker och onykter bild från nyår. haha :'D

av: Jenny
2011-01-05 @ 08:01:09
URL: http://jennyjanssons.se

Det finns många bilder på mig som cirkulerar där. Så länge ingen utger sig för att vara mig så är det ingen fara :)

Men tack för att du sa till : )

av: Emelie
2011-01-06 @ 14:53:35
URL: http://emeliesofia.devote.se

Hej, jätte fin blogg :)Gå gärna in på min blogg och va med i: ''veckansblogg'' som pågår på min blogg just nu!

Kram

av: Irma
2011-01-07 @ 10:11:46

Snygging ;) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0