Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Candy.

Då jag är otroligt frånvarande, så tänkte jag visa ett kort jag tog i veckan. :} ↓
Har absolut ingenting att skriva om & insperationen ligger nere på minus. Detta känns inte okej längre. Funderade nyss på om jag skulle slänga upp en tävling kanske - har nämligen 3st inbjudningar till Blogg-Svar liggandes,
något som känns lockande?

Nej nu måste jag allt ta tag i den här fredagen, vill ju inte att den ska försvinna ut i tomma intet. :}

modell; arlene karlsson.
Naglar; jenny fors.
Fotografering & reducering; hanna olander.

av: Fotograf Malin Westman
2011-02-20 @ 08:40:39
URL: http://fotografmalinwestman.blogg.se/

Nice blogg du har :D Hoppas det är bra med dig idag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0