Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

What If.

Två ord, som tillsammans blir en evighet - tänkt om? En tanke, en fras, två ord, som ständigt dagligen dyker upp i mitt huvud... Tänk om jag kunde gjort något annorlunda, tänk om jag kunde ha stoppat, tänkt om vi kunde bytt plats, tänk om du vore här, tänk om du ringde, tänk om du är vaken, tänk om du finns, tänk om jag drömmer?

Jag vet inte om jag är redo för ett nytt år, med nya möjligheter, att starta om på nytt, inte ännu.. Det känns som om det var igår du lämnade mig ida, allt gör ont & ingenting fungerar utan dig. Jag har svårt att släppa, jag kan inte andas, känna & älska. Du fattas.

"hej jag heter hanna, mitt liv är kaos. bokstavligt talat. jag saknar min döda lillasyster, sömn finns inte i mitt liv. även fast jag skulle behöva sova, så kan jag inte. den enda känslan jag känner är tomhet. jag har två vänner som bryr sig. enkelt sagt, så är jag en vandrande känslokal zombie.. men igenligen, vem bryr sig? det enda folk vill åt är mina pengar, förutom mina två riktiga vänner då vill säga."

Ett helt otroligt tomt & djupt inlägg. Inget ni igentligen behöver läsa. Men som den fina psykolog jag har, så måste jag... fuck life & fuck nyår.


av: VictoriaZ
2011-12-31 @ 10:18:21
URL: http://viczeybrandts.blogspot.com

Fin blogg! Klicka dig gärna in på min blogg och fråga mig något i min frågestund!



Eller läs mer om hur du kan tjäna upp till 100 kr per läsare!



Kram

av: malin [fotoblogg]
2012-01-01 @ 22:35:09
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/

hoppas du har haft en fin första dag på år 2012? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0