Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

PinkBerry

Från att ha slitit hela dagen med rivning av tapeter - slipning och spackling så checkar jag ut för idag. & för min otroliga insatts jag gjort idag så har jag just nu i denna sekund så har jag stoppat in min hemma gjorda "Frozen Yogurt" i frysen. De ser så otroligt goda ut så jag fick lov att prova på att göra mig en egen, fast egentligen så skulle jag ju vilja prova Pinkberry - men nu bor ju inte jag i usa .. :[


// link //

av: elfina
2011-08-19 @ 14:33:15
URL: http://elfinas.blogg.se/

gud va mysigt blogg. tycker vi ska lägga till varann på bloglovin ja. Vi förtjänar båda fler läsare=)titta gärna förbi mig och va med i veckans blogg så kan du få en länkning och beskrivning av din blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0