Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Work it.


Nog för att det är sista dagen på lovet, men lite flitig har jag allt varit. Var nämligen in till Work it 24h och fixade ett gymkort ↑ då de öppnar om en vecka & hade ett specialerbjudande denna vecka ut; 149:- / månaden & nu bjuder de på medlemsavgiften  (250:-) Hur bra är inte det? så nu vet ni det också gävlebor :}

Ska njuta mina sista vakna timmar för den här dagen ute på min soliga balkong, med rostbiff & potatissallad. nomnom! Imorgon är det tillbaka till verkligheten - skola...

av: mediazone
2011-04-26 @ 07:57:46
URL: http://mediazone.blogg.se/

Hej,

Hört om att en till American pie film spelas in?

Kolla min blogg för att läsa mer om den ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0