Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

the girl next dior


Denna underbart fina regninga söndagen ska jag spendera i soffan - iförd mjukiskläder från topp till tå. :} Medans jag ändå är igång med livet så måste jag verkligen renovera här inne, usch hur det ser ut! Men det får bli min kvälls syssla.

Något som jag måste göra i veckan är att köpa nytt smink (låter ju as konstigt att säga) haha! Nummer ett på listan att handla är dock fondation, har fått stora eksem runt ögonen, buuh ... Så ett gott råd till alla tjejer där ute i världen - ha inte en fondation längre än 3 månader.

av: moa
2011-04-03 @ 17:05:51
URL: http://itssuchashame.blogg.se/

wiiho! du tog tag i det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0