Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

If its a broken part, replace it.


Eftersom jag har "bild brist" så får en gammal duga .. Vad hände här då? ja jag tog nog en paus, ser det ut som, haha. Gud vad mycket det har hänt kom jag på, skola - skola - skola. + att jag&rasmus bilade ner till skövde - för att där träffa våran vänn emil, och vad gjorde vi mer i skövde då? - jo vi var på matfestivalen där. höh & jag måste då tillägga att det var jätte mysigt/roligt/toppen.  :)

Så nu till idag då; dagen började med skola, moa följde med mig hem efterskolan eftersom jag skulle sätta i hennes löspäls & klippa topparna på henne. ( vilken underbar vänn jag är ) jag har somnat i soffa ( ovanligt? - nä ) åkt och köpt en sladd, från datorn till tv;n, kollat på 8mile från datorn & till slut så har jag gjort om min design lite smått & därav nu mitt inlägg. ( sjukt otaggat till att blogga när bloggen ser ut som skit? ) uff. ja nu är det iallafall åtgärdat :)

Nej nog med detta jätte röriga inlägg, nu är jag tillbaka iallafall . woop



Framöver så kommer jag att ha apu på Hemtex varje fredag. I oktober så ska jag iväg på en hemlig resa, vad det är för hemlig resa kommer ni att få veta när jag kommit hem ifrån den. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0