Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Continue Dreaming


Ständigt så kommer tankarna upp; - du är inte värd det här, ge någon annan chansen istället. Någon som är beredd att jobba för det & verkligen vill. Jag frågar mig själv ständigt "är de det här jag vill?" .. Jag vet varken in eller ut just nu, pressen är något oerhört tung på mina axlar. Ska jag berätta för andra, eller hålla det hemligt? Lätta mitt hjärta och bara släppa ut det, eller att inte säga något alls - så att det förblir hemlig för omvärlden..

Känner mig kluven, delad i två bitar. Jag vill dela med mig, men endå inte. Den stora frågan är, vågar jag släppa kontrollen och bara göra? - Jag vet inte. Troligen så behöver jag nog mer stöd än vad jag får, men det som verkligen fattas är nog hela det här med "självsäkerthet" kommer jag någonsin bli nöjd? - svaret är nog nej & kommer säkert alltid att förbli nej. Den eviga frågan "är de det här jag vill?" - ja. "vågar jag?" - nej.

Jag lät nu en chans på miljonen flyga iväg med vinden. FÖRLÅT.
jag kommer aldrig förlåta mig själv för detta ...

av: sara
2010-09-10 @ 11:37:48
URL: http://ensara.blogg.se/

Hejsan :) VAD TYCKER DU OM SVERIGE DEMOKRATERNAS REMKLAM FILM? Kolla på filmen på min blogg och tyck till! Kram /sara

av: reb
2010-09-10 @ 15:39:55
URL: http://rebeckalinneabbexollila.blogg.se/

shit va söt !



& mycket fin blogg :D

av: iida
2010-09-16 @ 20:36:17
URL: http://iidas.se

va? :o


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0