Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Forever and always.

slut som människa, har rå städat hela köket. (förutom diskat, haha) och det var mig allt inte en lätt match ska jag tala om! det är väl nu man säger - aldrig igen, jag ska hålla rent! haha .. Vid sånna här tillfällen suger det verkligen att ha flyttat hemifrån, men men det är väl smällar man får ta. ^^,

Inte nog med att jag städat i flertal med timmar, utan hela dagen idag har varit så otroligt lång. Vad hände med klockan? Skolan kan då allt sega ut på tiden ordentligt! .. Nej nu måste jag fortsätta att vara vuxen ett tag till

av: frida
2010-10-27 @ 13:13:36
URL: http://loviroven.blogg.se/

hanna gumman, hör av dig fort som attan! nu behöver jag hjälp med designen, mycket som händer här :D :D :D :D eller ska jag fråga någon annan? <3

av: frida
2010-10-28 @ 11:49:57
URL: http://loviroven.blogg.se/

sv: åh tack så mycket gumman :D då kan jag ju skicka lite ''beskrivning'' på hur jag vill ha designen osv? <3 kan tyvärr inget säga nu om det riktigt stora, men det kommer snart upp i bloggen :D riktigt roliga grejer ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0