Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Today Iam awsome.

Kvällen börjar lida mot sitt slut, men jag tänkte att jag lägger upp en bild från dagens plåtning & visar ett av resultaten av både fotograferingen och mitt klippande, klistrande & pillande i PS ( älska photoshop ♥ )

Foto & reducering; Hanna Olander
MUA & Hår
; Jenny Fors
Styling/Naglar
;
Jenny Fors
Modeller; Hanna & Niklas

av: Jenny Isabelle fors
2010-11-28 @ 23:59:50

Tänk vad du växte i mina ögon nu hanna, förut va du moboto.. men nu är du verkligen MOBOTO!

av: summer
2010-11-29 @ 03:35:33
URL: http://summerflirt.net

Trevlig blogg du har:)



besök gärna www.summerflirt.net



kram

av: Jenny
2010-11-29 @ 16:10:05
URL: http://jennyjanssons.se

Ska du? :D vore kul & se dig!

av: Cayman
2010-11-30 @ 17:48:32

Det är snyggt att hon fick extra fingrar på "after" bilden och att hon lutade fram huvudet där, visste inte att man kunde göra sånt i Photoshop ;o


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0