Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Some kind of Trouble

Ännu en dag avklarad - fart fylld dag måste jag nog även tillägga där.
Börja med att jag skulle "försova" mig imorse, men det blev nog liiiite för länge .. Vaknade halv 2?! helt sjukt, vaknade inte av klockan + några sms, förstår inte hur jag lyckas. Hoppade iallafall upp och gick till skolan, vi hade viserligen slutat men skulle va tillbaka till 6 då vi haft öppethus - så va lika bra att gå dit och göra lite nytta eftersom jag inte kom under dagen.

Nu sitter jag här igen, klockan börjar dra iväg - som alltid. Pysslade det sista på Fridas
design som jag nyss gjort klar & nu ska jag ta och krypa ner i sängen brevid min man :}

we♥it one, two, three, four


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0