Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

I wish you were here.

Något jag ogillar fruktansvärt mycket med vinter är att det blir mörkt så tidigt, varför? Inte konstigt att man blir lättare deprimerad under vinterhalvåret .. Klaga är något jag är bra på iallafall.Just nu känner jag mig som bilden ↓ mörk och trist. Snorig som bara den - fan ta dig förkylningen!

Gud vilket roligt inlägg, skulle lika gärna kunnat strunta i att skriva det. haha :'} skyller på att jag är så in i bombem förkyld och att mina hjärnceller inte är i deras fulla bruk just nu.


Bilden tog min man - Precis när snön hade lagt sig ..

av: c a r i n a d a h l. ♥
2010-11-16 @ 03:30:36
URL: http://carinaballerina.blogg.se/

sömnförlamning?



har du nån gång upplevt det?

berätta gärna hur du kände och tänkte första gången du upplevde det!

det är rätt fascinerande!

:)

av: frida
2010-11-18 @ 15:34:19
URL: http://loviroven.blogg.se/

sv: eller hur.. borde finns en sån på blogg :o vill ha allihopa!!! nedrans att man inte har något jobb asså :( förresten, när kommer du till lilla borlänge och leker med mig och går på krogen? :)

av: frida
2010-11-18 @ 18:39:45
URL: http://loviroven.blogg.se/

sv: åh, vad poopigt :( ja jag vet, men tänkte mera på om du kanske skulle invadera borlänge på jullovet eller så ;) det skulle vara GRÄJJJJT GRETA!!! säg till när du vet, då ska jag kidnappa dig lite :*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0