Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

when the start's raining.


Denna för/eftermiddag har jag då hunnit med en hel del måste jag säga, gick upp tidigt för att sätta i moa's lösfrippa som hon hade lite små panik över. Fan vad jag är en bra kompis alltså. haha :}
Sitter hemma som två fån just nu & funderar över om vi ska åka hem till mammsen eller om vi ska ta våra tjocka rumpor och åka till Långbo för att umgås med Hampus, vad blir det? - ja .. Vart vi än tar vägen så följer min älskade kamera med oss. höhö :*

slänger upp denna vackra bild ↑ från när vi var hem till mamma sist, regnade gjorde det också så jag tog Rasmus ↓ hatt. väldigt stilig kände jag mig, not .. ^^,


av: Eriiza
2010-05-13 @ 19:40:36
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Ooh, du har en riktigt snygg design ! =D

av: Claudia
2010-05-14 @ 13:31:47
URL: http://claudiias.blogg.se/

Hej hej, önskar en bra dag! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0