Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Organic Lipbalm .


Slänger upp en bild på mig och vovsen från när vi var ut på en promis för nån dag sen. :}
Denna dag ser ganska ljus ut, solen lyser varma strålar på min balkong, haha.. (lät väldigt filosofisk.) Ska åka till skolan om någon timme och inte göra något speciellt, komma hem till en rätt ensam lägenhet då rasmus jobbar today .. BORING! Men dock så hoppas jag på att posten vill komma med min älskade idag ♥ men enbart för att få så oändligt mycket med otur idag så kommer den väll inte bara för det .. uha

love yah!


· Tips - Fler besökare till bloggen/hemsidan? Dessa två sidor är kanon bra!
Mer-Trafik & Bloggtrafik

·
Vill du tjäna pengar på din hemsida/blogg?

av: Lisa
2010-05-07 @ 15:04:09
URL: http://fnitterlisa.blogg.se/

följ mig via bloglovin så följer jag dig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0