Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

lovely life.






Efter att ha köpt den nyaste tidningen av ELLE så fick man hämta ut dessa ↑ produkter gratis på H&M, hur awsome är inte det liksom? Vilken tur man kan ha, skulle ha behövt köpt nytt ja, för mitt hade tagit slut. Men gud älskade mig lite så jag fick turen på min sida denna gång ^^,

btw; rasmus smsade nyss och berättade att han nu köpt min elgrill! OHOH. velat haft en sån skiiiita länge nu och äntligen så fick jag en, så nu kan det vara underbart att bo i lägenhet igen när man kan grilla på balkonen. :* Så ikväll blir det flinta stek med bea & pommes.

av: Rebecca
2010-05-26 @ 17:38:25
URL: http://rebeccaarehn.blogg.se/

Är de produkterna bra? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0