Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Keep this in you mind

Det nya tillskottet i denna stora internett värld som redan efter ca en månad's tid har blivit en stor sajt med många medlemmar. Jag pratar självklart om Fashionize.se en sida som även jag har fastnat för så som många andra också gjort, soo belive me - Iam not alone. :}

Så nu undrar ni säkert vad Fashionize.se är för en roligt sida? - Jo det ska jag allt tala om för er. Vilken människa skulle inte vilja tjäna på att handla/shoppa saker? läsa melj & bara hederligt blogga? eller kommentera andra bloggar? Fashionize.se är den ultimata hemsidan för dig som tycker om att shoppa på nätet, läsa mejl, blogga & kommentera bloggar. Du tjänar enkelt poäng som du sedan kan byta in mot pressentkort.

Som ny medlem får du även 500p i bonus. & jag lovar er, det är inte alls svårt att tjäna poäng! På lite mindre än en månad så har jag tjänat till mig ett presentkort och det enda jag gjort är att blogga, kommentera Fashionize.se - bloggen & läst mejl. Det är värt det, & du kommer att tjäna på det.

Det finns inget som hindrar dig, ge det åtminstonde en chans & du kommer att älska Fashionize.se precis som jag.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0