Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

2010 03 01

lägger upp denna bild för att bevisa att vintern faktist kan vara vacker ibland. kredd till mammsen för kortet ♥©

Idag känner jag mig riktigt bitter .. Kan ju bero på detta helvetes snöoväder? -.- usch! Idag har jag och rasmus gjort någon nytta iallafall, åkte till Gavlegårdarna och lämnade in lite nycklar och efter det så gick vi över till Lindholms möbler ( himelrike! ) blev så otroligt kär där inne gud vad mycket fint det fanns. Efter lite prat där inne så kom vi fram till att vi ska köpa en ny soffa, med dubbla divaner. Något som även kommer bli nytt är säng, eller rättare sagt så ska vi bara ha en säng gavel.

Tankarna jag fick när vi var där inne, till vårat "sovrum" blev åt det jag pratade om igår romantic cotton.
- mycket med tunna tyger som klär tapeterna, vitt & ljust. Nu känns det bra igen, jag älskar det här! gu va mysigt..

På tal om något helt annat då, så åker jag ju hem till min kära "stadsdel?" borlänge i morgon. Hälsa på hemma och bara vara lite allmänt ungdomlig. ( slippa städa och laga mat ) höhö ^^;


av: Nicolé
2010-03-06 @ 17:07:42
URL: http://gummsaan.blogg.se/

jättefin bild :) man måste kunna uppskatta vintern också även om man längtar bra mycket efter sommar & värme nu..

av: Nicolé
2010-03-06 @ 17:07:53
URL: http://gummsaan.blogg.se/

jättefin bild :) man måste kunna uppskatta vintern också även om man längtar bra mycket efter sommar & värme nu..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0