Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Intresserad av att vara Solresor's resereporter?

Har du en blogg och är intresserad av vara vår resereporter under en vecka?



Berätta vilket av våra resmål du helst vill resa till. Resmålen hittar du här:
www.solresor.se/resa-till/

Vad går uppdraget ut på?
Om du blir vår utvalde resereporter bjuder vi dig + eventuella medresenärer på resa och boende. Du skriver resedagbok i din blogg under hela resan där du berättar om hotell, resmål, utflykter, mat, stämning etc…Vi vill även att du dokumenterar med hjälp av bilder.
 
Vad behöver du?
En laptop, en digitalkamera och en blogg.

Klicka HÄR för att komma direkt till formuläret. Lycka till!



Vem vill inte det liksom? Gör som jag, och fyll i din ansökan redan idag! Sista anmälnings datum är 18 april.

av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska
2010-03-23 @ 15:21:15
URL: http://ferhat.blogg.se/

Tja, allt bra med dig? :)

av: Sarah
2010-03-23 @ 16:02:09
URL: http://sarahfalafel.blogg.se/

Hej! Vill du vara jätte snäll och kolla mitt senaste inlägg och hjälpa mig med vad jag ska välja? :) Ha det bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0