Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

if you say soo

ja, jag är rätt dålig på att skriva har jag fått klagomål om från olika håll, jaja!
känner inte att jag behöver skriva exakt varje dag, utan det blir väl mer spännande att läsa
vad jag gjort när jag väl skriver? ja.

just nu vill jag ta livet av mig, ( inte bokstavligen då ) men kan inte röra mig,
ligger i sängen som ett handikapp med rygg ont. gjorde en mega vurpa igår i sten trappen
och nu är jag här. känns så jävla kasst, skulle behövt skolan idag och nu vet jag ju inte hur
det blir imon heller?! aja. vi får väl se om jag kan gå normalt imon..

ska ta och roa mig nu, puss! :*

av: Hanna
2010-03-22 @ 15:18:26
URL: http://ffashionhhanna.blogg.se/

Hej!

Fin blogg du har:))

Hu e de med dej då!??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0