Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

if you just could listen to me.


En lite fin bild på emma & mig, från förra året på studenten. blond and crazy ↑

Idag är en såndär dag då man inte vill kliva upp ur sängen & när allt bara suger. Känner mig så trött och less, vet inte vart jag ska ta vägen + på allt är att jag är förkyld och har ont i ryggen. (y) För att allt ska kännas ännu bättre så snöar det ute, känner inte för att det ska snöa längre, vår vill vi ha!

Denna vinter/vår deprission får mer än gärna försvinna.  Just nu känner jag bara; JAG ORKAR INTE LÄNGRE.
( ibland behöver man bara lite stöd och ingenting annat .. )

av: Linn
2010-03-23 @ 15:20:14
URL: http://linnlowes.com

Sv; Tack :}

Ja vem vill inte bli resereporter! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0