Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

I can, I can.

Hej min underbara! nu sitter jag här igen, i min älskade soffa som ett klappmongo. Men allt är ju som vanligt igen, och det gillar vi ju skarpt, intesant?

Lesnade på min rygg idag & mitt dunkande huvud så jag åkte hem istället. Nu kör vi på alvedon och voltaren så jag är fit for fight till klockan 5 då det är SATS som gäller. Skönt med lite träning, och ganska lycklig över att äntligen har kommit igång med träningen. WOOOPA

ska ta och slänga in bilderna från åre snart.

av: Lizzie
2010-03-29 @ 13:42:58
URL: http://ggnailfashiion.blogg.se/

Jätte Jätte Jätte snygg blogg måste jag säga:O aldrig sett något så snyggt! Kanske ställer en dum fråga men hoppas på det bästa ( Vill du hjälpa mig lite med mig ) Inget måste Hörav dig Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0