Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

History of yoga


Sitter äntligen hemma i min soffa, tillsammans med mina skålar med nötter & majs. Plus att jag även äter mig en kiwi i väntan på min oxpytt med ägg ( stort hjärta till min sambo )
Kan även tillägga att jag redan nu har tränings värk i hela kroppen efter mitt & emmas första yoga pass, gud vad jag redan älskar det! ni som inte provat, GÖR DET. Känner mig som en ny människa i kroppen, och det säger jag inte bara för att ni ska göra det, utan av ren erfarenhet med min rygg smärta jag lever med dagligen, det lättar verkligen på smärtan.

Ska äta min mat nu, och kolla på Cougar Town. Det missar ni väl inte klockan 22.00 ?

av: Lesly Valencia
2010-04-05 @ 11:57:49
URL: http://leslita.blogg.se/

Ja visst är det roligt med yoga och det känns i kroppen efteråt också :) vilken fin blogg du har ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0