Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Candie's ♥


Skapligt nyvaken fortfarande måste jag säga, vill inte riktigt vakna än ^^,
Något som gjorde mig lite lycklig var iallafall dom nya wallpaper's from Candie's med birttan på. jätte fina! :)

Idag så ska jag inte göra något mer märkvärdigt än vanligt, kan inte göra så mycket satt. Plus idag är iallafall att min gulliga förkylning börjar att släppa lite så jag är på G! Ska ta och packa fram allt som ska med till fjällen imon, då vi åker "JIPPI :* "

Det enda som saknas för våran lilla weekend tripp är att min mössa är bortsprungen?! så jag måste köpa en ny innan vi åker iväg. Vi ska iallafall besöka Trillevallen & Åre med våra snöbrädor. Roligt va? - sjukt kul!

Nej gott folk, nu måste jag börja. Ska även få i mig lite frukost tror jag.
Hörs senare, BIG LOVE

av: Frida
2010-03-24 @ 10:46:12
URL: http://snelponyhest.blogg.se/

Nej vad härligt att åka till fjällen! :D

Hoppas ni får det kul :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0