Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Sweeteners

Och nu är jag åter igen hemma i Gävle & här hemma blir jag enda tills nästa vecka ^^, skönt att vara hemma lite känner jag, phu! tycker jag inte gör något annat än att packa om väskan hela tiden. slut på de för ett tag nu. Men så lätt kommer jag inte undan från att göra saker allt, måste ju packa&packa ännu mer för att få ner allt i flyttkartongerna -.- & att organiersa sånt är inte det lätaste.

Gud känner att jag har hur mycket som helst som flyger omkring i skallen! måste få ordning på allt nu, tjoho!


av: Sara SB-stylist
2010-07-21 @ 23:01:56
URL: http://missbill.blogg.se/

Adda mig direkt :D



[email protected]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0