Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

" like the sun, just like your smile "


nu ni party pep's! så är jag äntligen tillbaka framför datorn igen. efter en helt otrolig vecka med fantastiska folk! slut steget i en festival vecka är nog att återhämta sig också ^^, själv har jag legat i feber som ett klappskaft & har sol eksem över hela kroppen, (y)

men jag klagar inte, det har varit fantastiskt.
nu har jag dock mycket att göra, från designer som ramlar in här och var till en massa jobb som väntar. tja

av: Oscar
2010-07-17 @ 20:20:50

Hej! Jag heter Oscar och jag är redigerare. Jag noterade att du inte hade någon header och undrade om du skulle vara intereserad att ha en? I sådant fall skulle jag kunna göra den åt dig. Adda min msn så kan vi höras.



p.s Jag visste inte hur jag skulle kontakta dig annat än i komentaren, hoppas det går bra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0