Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

you fix me.


fick för mig någonting för ett tag sen, "ta ut löspälsen" och vet ni? - det gjorde jag också -.-
vad hände med mig igentligen? blev chockad när jag kom på vad som hände.
iallafall så har jag nu tagit ur min löspäls, och blev nog ännu mer chockad av resultatet av mitt
egna lilla super tunna bäbis hår, ovanligt långt var det också. och det mest konstiga var då att
jag börja inte stor böla som jag alltid gör?!

hum, det kanske börjar hända någonting där öppe i skallen då, funderade jag på.
kan hända att allt på kroppen min har blivit bra av en sak, hud,hår&naglar.
jag ger all kredd till pillren Hårkontroll som fått styr på hela mig måste jag säga. tack!


av: identity
2010-01-10 @ 15:51:44
URL: http://identity.blogg.se/

Hårkontroll är ju så dyrt.... sen måste man äta det i flera år.... :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0