Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

we sing, we dance and we steal things.


bilden säger allt.. kom hem massa trevligt folk & det pratades, dansade, skrattades & ölades.
var helt okej för min del. nackdelen just nu är väl att jag är så förbannat förkyld och
halsen vill väl inte egentligen vara med just nu. men äh jag klarar mig. nu ska jag fortsätta min
dag med att ligga i sängen och inte göra någonting.

live like it would be the last day of your life.

av: Diana - MissMelody TÄVLING pågår just nu!
2010-01-25 @ 01:45:12
URL: http://missmelody.blogg.se/

sv: okej, då fixar jag det till dig. Men jag behöver din mejl adress, så skicka den till mig på: [email protected] :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0