Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

if you think you can, you make it.


Jag vill så gärna ha dessa underbara "folder yoga pants" från Victorias Secret. Tycker dom ser
så gudomligt sköna ut, plus att det ser nog bättre ut att gå runt i hemma än  pojkvännens
braxor hela tiden. Det måste ju hållas med? Båda byxorna & tröjorna är nya i sortimentet,
åh vad jag älskar när det kommer in nya saker efter all mellandags rea. love

Har pokrat ett tag nu, och blivit några kronor rikare. *proffs :D nej frågan är ju om jag ska
ta och sova, eller om jag ska pokra en stund till .. är inte så speciellt trött, eller ja trött
är jag väl men är ju sjuk som ett as så ingenting i kroppen vill riktigt funka som det ska,
känns rätt meningslöst att ligga i sängen och inte kan somna. uh

nej, ska ta mig till skolan imon. efter ska jag sola. kiss ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0