Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

soo what do you say?

Härlig fredag, fin fin fredag. Ja detta är våran chill fredag, gör absolut
ingenting alls måste jag säga. Sitter i varsin soffa och kollar på tv.
Känner att jag inte har någonting vettigt att säga heller. men men.
Måste säga en sak, som ungefär alla säger just nu, SOMMAR!
Gud vad skönt med sol. En annan sak jag tänkt på är nog om jag ska
ta mig i kragen och dricka öl imon, blev sjukt suget här hemma.

men vi får väl se då vad som händer, imon ska jag ta mig till stan
och sola. Det är iallafall en sak som är säker. Ja, folk håll ut
snart kommer det allt en flodvåg med bilder och uppdateringar.
I now you like it. ♥

av: anne
2010-01-31 @ 18:58:43
URL: http://annebertelsen.blogg.se/

jääävlar vad grym design du har! :D fan vad duktig du är.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0