Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

sleep tight.


klockan är strax efter 04.00 och jag har fortfarande inte somnat. mina andra två männ här i sängen
ligger och snarkar högljudt båda två, (rasmus&timmy) att dom inte vaknar själva?
har miljarder tankar i huvudet som bara inte vill släppa, blir sjukt irriterad när jag inte kan sova...
egentligen varför? varför kan man inte somna fast man är döds trött och ögonen håller på att
ta självmord eller något liknande? men man ska förbaskat ligga där som ett fån och inte somna ,
inte ens en liten blund. orkar inte med att det ska bli sånna där sömnlösa nätter igen som
det var för ca; en månad sen. höll på att ta livet ur mig, sjukt less. nej nu har jag gjort
mitt lilla hat inlägg, och fått ur mig lite strams. kanske kan somna nu? i hope.

nej, ska nog starta Voddler och slå på en film. sjukt bra program. (rekomenderas) 
god natt folket, till er som har sömn problem. just like me. puss!

ps. mami ring mig i gryningen. vet att du är vaken.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0