Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

if you look for something..


såhär känner jag mig nu, trött och dryg & precis lika ful som på kortet :)
kämpigt idag, alla tanter i stan har taklats med sina rullatorer inne på twilfit idag, blev ju ner prejad.
rädd? ohja, om jag var. farligt ju! sjukt slut iallafall. har vart och plockat i rea hyllan hela dagen
ungefär, man hittar ju massvis med saker.

och, jag fick med mig mega kap hem; spets strumpbyxor för 42:- & en bh från passionata för 97:-
är ju som sagt halva rea priset på det mesta där inne just nu. älskar det.
skulle bara ha haft lite mer pengar känner jag, men mamma är snäll & jag är nöjd.
tänkte lägga in bilder på dom nya strumpisarna sen, så ha lite tålamod.

nu blir det tjocka barn - för fet för lek. på 5an.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0