Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

cotton lace ♥


glömde helt av igår att lägga upp bilderna på dom nya strumpisarna, men här är iallafall dom.
jätte fina verkligen, ett riktigt mäster kap!
idag var jag iallafall typ världens bästa flick vän, helt otroligt nog ;) och nu ska jag förklara
hur jag gick till väga, haha.

köpte ett par mjukisar till rasmus, gud så han tjatat om dom där. ja men iallafall..
satt mig på bussen hem, och väl nästan hemma så ringde jag rasmus, och bad han gå ner
till mat öppet, och han fick inte komma hem fören jag sa till.
sprang hem, gömde skorna, slängde jackan i sovrummet, la paketet mitt innanför dörren
så att det skulle bli det första han såg. gick in i sovrummet och satt mig vid datorn.
sen smsa jag hem han igen. höhö! finuligt.

han visste inte ens att jag var hemma, förens han gick förbi sovrummet med paketet i handen.
jag kan väl vara rätt gullig ibland jag med. :) "ps. i love you"


av: sanna
2010-01-20 @ 04:16:09
URL: http://sannalovgren.blogg.se/

Gulllhanna i farten? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0