Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Collide - Howie Day ..

.. just for you - En av världens bästa låtar, värd att lyssna på.


Denna dag har nog bara vart sorglig, emma tha man söderberg flyttade
nämligen ut idag, så nu bor hon på andra sidan stan, ungefär.. aja
18 and life to go, you go man. du vet ju vart du hittar mig när du behöver!

Ser inte ut som det ska bli så mycket mer, gick ner och panta alla burkar vi
hade som skrotade, det blev iallafall 68 öl-burkar & typ 15 flaskor. haha :*
Lite senare, eller ja om ett tag så blir det nacho delux a la hanna speciall,
enbart för att jag är kung på att göra det :) * stolt
jag kan ju faktist vara så trevlig och snäll idag att jag lägger ut en bild på en
färdig, ät klar nacho. åh nu blev jag ju skit hungrig! ohoh

Söndag, innebär städa. usch vad tråkigt. Men jag ska iallafall göra
någonting roligt, spela bingo ♥ MOHAHAHA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0