Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

[email protected]


känner att jag behöver säga detta, för jag förstår då ingenting -.-
nyss när jag tog på mig mina jeans, så hörde jag ett "ritschhhh!" och tänkte; vafan nu då?
ser ingenting som gått sönder, nehe tänkte jag och struntade i det. MEN sen helt plötsligt när jag tar
ett steg, så känner jag en vind pust, och ser man på fan, dom sprack. insidan av låret, vid grenen.
SUPER. detta är första gången något sånt där händer mig, mina jeans går aldrig sönder,
förutom att jag alltid tappar mina knappar, och nåt knä kan ha gått sönder då och då.
men ALDRIG vid grenen?

det visade sig då, att detta hände igår, eller ja "inatt" imorse, kalla det vad ni vill.
iallafall att det hade blivit ett liiitet hål då nån gång under tidens gång.
jaja, hänt är hänt. har väl gått upp för mycket i vikt antar jag. kommer nog hålla mig i denna
viktklass, eller ta mig ner något kilo snart tror jag. går upp gör vi inte, då kan jag fan inte
ha några jenas alls.....

jag sörjer nu över mina älskade diesel jeans, ni var mina favoriter. and still are.
skit då.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0