Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Valentine gift's ♥


Detta fick jag igår, + en jätte fin röd ros. Dock så blev det inte världens bästa kort på bust-up ↑
pillren menmen, helt otroligt nog så visste jag inte att jag skulle få något igår, men det fick jag allt.
Tanken med att jag önskat mig dessa pills är för att jag vill ha fastare boobies. Så upp till
bevis! Detta är en 15dagars kur jag ska köra på. Så vi får se vad som händer, börjar det växa
enormt så kommer jag nog att sluta. 

Nu ska jag ta och städa lite, behövligt här hemma. ligger ju kläder överallt konstigt nog, höh..
Sen ska jag nog ta och lägga mig en stund, känner att det är någonting som inte är rätt
där uppe i planeten. vi hörs pep's. ♥

btw; pill'sen kommer från sthlmcompany.com.

av: Elin
2010-02-15 @ 17:08:13
URL: http://elintoreborg.blogg.se/

Fin blogg! :)

av: Huong
2010-02-15 @ 22:10:09
URL: http://hugelajto.blogg.se/

ja, jag har ju snart gått 1 månad med dom, och det funkar! ;) iaf för mig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0