Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

told you soo.

.. glömde ju lägga upp bilden på min älskade mat, vackert ♥ here you have.

Känner att det är lite shame on me varning här, fy skäms. tvär slockna när jag kom hem igår,
uh var ju skit trött så ja.. men iallafall. Färga håret lite idag, lite smått sådär och just nu sitter jag
nog på hela ryggen eller något liknande i soffan. skönt.

tänkte att jag skulle göra lite nytta idag, men såklart så blev det inte så då. blev så  besviken
när inte lösfrippan kom idag, började ungefär gråta som ett litet barn. skit! ja men hoppas den
kommer imon, annars blir jag ju jätte ledsen.

har lång dag i skolan imon, inget jag ser fram imot. halv 9 till 5 känns inte som en höjdare.
ett plus med imon, är att vi ska börja flytta till våran nya lägenhet & (förhoppnings kommer håret!)
nu ska jag göra lite nytta. skol arbete woho!


av: maddiiiish
2010-02-04 @ 21:41:05
URL: http://maddiish.blogg.se/

gud va gott det såg ut!

av: Emma
2010-02-05 @ 00:28:17
URL: http://runbaabyrun.blogg.se/

Mums det såg inte helt fel ut:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0