Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

romantic cotton lace.


När satt här i soffan med min Plaza - Inredning tidning och läste, fick jag så mycket ideer så det finns inte.
Dessa bilder förklarar lite enklare vad jag tänkte på och även hur jag tänkte. Romantik, Nostalgi, Rosa & Vit.
Det är ju så obeskrivligt fint! Massa olika tyger som flyter samman, så som tyll & spets. Det är små & stora blommor i olika ljusa nyanser. Vitt trä golv & mörk bruna trä balkar uppe i taket. Låter som ett sago hus? tja det kanske det är också.

Nu får man en såndär känsla om att bara slänga ut allt som finns hemma och köpa nytt!
om bara pengarna fanns? Ja, man får ju alltid drömma lite.

av: Henrik Olsson
2010-02-28 @ 18:50:55
URL: http://www.henrikolsson.eu

Ett hem med sådana detaljer hade man inte tackat nej till... fast det hade kanske inte funkat med en massa vovvar? =P

av: Cornelia
2010-03-06 @ 00:43:31
URL: http://photostream.blogg.se/

åh vad fint!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0