Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

picture of.

Ursäkta mina tre dagars frånvaro, har haft fullt upp här hemma med både det enda och det andra.
Känns som om jag har vart över allt på samma gång, phu..
Det har städas och det har donats, åkt bil hit och dit. Känner mig riktigt duktig om jag får säga det själv.
Så denna dag väntas det inget annorlunda heller, det ska städas mera och fixas.

Minus är att jag är så förbaskat förkyld så det är inte sant! Det blir ju bara sämre också, känns ju sådär..
Har ju även smittat rasmus så han är minst lika sjukis som mig. höh

Som plåster på såren så ska ni få se mina bäbisar :*

av: Saraicg
2010-03-01 @ 21:30:13
URL: http://saraicg.blogg.se/

Oh såå söta ! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0