Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Never say never..

Har kollat runt på massvis med butiker efter söta sommar kläder, och gud säger jag bara!
jag vill ha, NUNUNU. Hatar verkligen att vara rå fattig .. suck
Men iallafall så hittade jag detta, och jag måste bara säga att den nystartade webbutiken
Bonprix.se är en suverän butik. * rå chock * tänkte bara ge er ett litet tips ^^,

En annan sak som har gjort min dag är att jag har köpt 2 rå söta kaniner, HIHI
och en jätte fin bur till också. Själv klart så ska ni få se mina sötisar sen men dom är för
tillfället inte hos mig, utan dom kommer antagligen i veckan eller nästa :) LYCKLIG.
Helt sjukt hur djur kan vara så söta, man blir ju kär på en gång. uff farligt ju!


av: Linn [ Cashionista ]
2010-03-03 @ 00:35:21
URL: http://linnguz.blogg.se/

Åh jag älskar Bonprix! De har så grymt snygga kläder :D

Beställde faktiskt därifrån för ett tag sedan ... bland annat det vita linnet på bilden :P hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0