Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

merci.

höng&jag, (&jen) från gårdagens party med massvis med öl. inkl rock tema. congratz johanna

Från det ena till det andra, det är just nu tisdag & jag har egentligen massvis
med läxor att göra som ska vara klart, men finner ingen motivation ..
pricken över i är också att jag har sjukt ont i huvudet, uh -.- (enda sen igår?)

känner just nu bara för att lägga mig i sängen och sova, gud vad skönt!
äta alvedon och dricka te, och sova länge skulle inte vara helt fel. skulle även
behövas.. men ja, måste ju till skolan, det är ju som sagt bara en lektion
sen så ska jag och johanna iväg på praktik. GOOD GIRL

imon så blir det långhårtigt också, älskar ♥
right now; te & tv.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0