Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

in love.

Efter skolan så åkte jag & rasmus iväg och kolla på våran nya
lägenhet, den var helt gudomligt söt! var inte så mycket som behövdes
göras, men hallen.... trodde jag skulle spy, grönt golv & väggar. nej fy!
så ja, den ska tapetseras om & köket. bilder kommer ju upp sen,
när allt är klart vill säga. höh

vill flytta nu på en gång! men ja, måste ragga till mig en bil först.
men finns ju bara stela typer som bor här, uh?
kunde ju hoppas på att mamsen kunde vara lite snällis och hjälpa men nej.
* ledsen. ett till minus med lägenheten är nog där sängen ska stå, den för
liten, så mina sängsidor får inte plats.. helvete

ja, jag ska väl fortsätta fixa och packa mer saker så det bara
är tuta och köra. tjao



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0