Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

If I just can.


Direkt när jag vaknade imorse och kollade ut genom fönstret så tänkte jag; - vart i helvete är solen?
blev så grymt besviken så det finns inte på världskartan..

Just nu iallafall så sitter jag dö skönt i soffan med datorn i knät, det gillas skarpt.
Kom nyss upp från tvättstugan, hur kan man ha så mycket tvätt engentligen? jag förstår inte alls.
Detta tvättande kommer nog att vara kvällens aktivitet. Största delens tid åtminstonde.

Efter skolan idag så drev jag & ma runt på stan, det var mysigt och ja.. jag blev väl som alltid jätte kär
i någonting nytt som alltid när jag inte ha pengar. Så nu finns det några vill ha saker på listan också.
Men det bir att köpa, klart slut. :)

av: rosakaffekopp.webblogg.se
2010-02-16 @ 20:13:05
URL: http://rosakaffekopp.webblogg.se/

Snygg bild, du var verkliugen jättevacker!

av: filippez
2010-02-20 @ 13:11:20
URL: http://filippez.blogg.se/

härlig vinterbild :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0