Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

all by my self

slänger upp en gammal bild just nu, blond med brunt underhår & nyss blivit
av med tandställningen. nöjd kvinna

slut som människa. eller ja så känna det iallafall just nu, höhö.
började flytta igår lkväll någon gång, och sent kom vi i säng, kring 2 tror jag.
vaknade upp och mådde så sjukt dåligt idag, huvudet svek mig totalt.

jaja, har sovit halva dagen idag och den andra halvan plockat upp saker och
fixat och donat och grejat och och och.. phu jobbigt, så som sagt
jag är slut som människa just nu. men imon blir det allt mer fixa och dona.

förhoppnings vis så kommer rasmus farsgubbe hit och hjälper oss att få upp hyllor
och ev. gardinstänger. så fort allt är klart så ska jag självklart slänga upp en bild
på stället. kommer en sneak peak imon.

nej nu ska jag allt fortsätta med mitt göra ingenting i soffan stilen. tjao

av: chatte & sofia
2010-02-06 @ 11:25:18
URL: http://elitsnack.blogg.se/

härligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0