Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Thinkin about him.

Har lite smått ångest känner jag, inte nog med att jag har MASSVIS med skol saker att göra så finns det alltid mer saker som ligger och klämmer någonstans - varför är det så? Och sen är ju jag en såndär person som " nej jag gör det där sen .... Tar det imon " tills jag sitter där - och imon är sista inlämnings dagen, haha .. sällan det JÄMT händer, jaja jag har bara mig själ att skylla så :')

& sen så fyller jag ju år också - på onsdag / 8 december, tänka sig att till och med jag kan fylla år - sist som alltid men jag gillar det lite. Inte nog med att jag fyller år - jag fyller 18, något mina klasskompisar inte låter mig glömma, haha! är ju alltid någon som måste fylla 18 sist - som alla väntar på & i mitt fall så är det väl jag då.

Men till ett annat av mina bekymmer som nu är Hår bekymmer - INGET går som jag vill med håret, är så trött på mitt nordiska hår som ALDRIG växer & inte nog med att det inte växer så är det ju tunt som ett as ( kommer alltid att se ut som en slickad katt -.- ) ... Nu måste jag få ordning på barret! det ska klippas-färgas & sist men inte minst förlängas :} och det finns ju alltid ett MEN i det hela - pengar, vad annars. En fattig student som flyttat hemifrån, ja vad gör man? allt jag har att säga är - ge mig, snälla? haha.

nog av mitt gnäll och tjat, måste göra nytta .. uh


w e h e a r t i t . c o m - h a i r

av: emys.se
2010-12-06 @ 20:40:39
URL: http://emys.se

fin blogg :) vad tycker du om min?



kramar

av: Julia
2010-12-06 @ 22:24:58
URL: http://jullesown.blogg.se/

Oj oj vad jag känner igen det där med att göra allt dagen innan inlämningsdatum, tänka sig att jag sitter här med en psykologiuppgift just nu som ska vara inne imorgon senast... :) Haha

av: mmautildah
2010-12-08 @ 14:51:32
URL: http://mmautildah.blogg.se/

Hej fin blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0