Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

The Script.

Ja gott folk. Som den spontana människa jag är (& som tur min älskade också) så skrapade vi ihop våra pengar och bokade en resa till våran vänn Emil - ner till Skövde. Och där ska vi allt fira in det nya året! :'D Tåget vårat går imorgon bitti, 04.48 exakt. Anledningen till det extremt tidiga tåget är för att det blev sista minuten biljetter :} Så igentligen har jag skiiiit mycket att göra just nu - så som att PACKA men frågan är vad f*n ska jag ha med mig? & vad behöver jag ha med mig för saker till håret? - svaret på det = allt jag äger och har.

btw på tal om hår, så är jag ju långhårig nu. lycklig


↑ älskar bilden på Chuck & Blair w e h e a r t i t . c o m

av: Jennifer

Fin design:)

av: Saraicg
2011-01-19 @ 09:27:04
URL: http://saraicg.blogspot.com

Den bilden är så fin på Chuck o Blair ! Längtar tills nya säsongen drar igång! Bara en vecka kvar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0