Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Shame on me.

Inte nog med att jag är extermt dålig på att blogga så är jag just nu extremt dålig på att ta bilder & ens bli inspererad .. uhhh. ja men ändring på det! Idag ska jag och mina kollegor stå och sälja lite vetekuddar på Furuviks Jul Marknad :} måst pälsa på ordentligt om vi nu får ett bord ute i kylan ..

Senare ikväll dyker det även upp en ny design, behövs lite mer jul känsla tycker jag allt. ♥

Favorit i Repris. c h r i s t m a s - w e h e a r t i t . c o m

av: frida
2010-12-13 @ 12:01:31
URL: http://loviroven.blogg.se/

sv: ögonbryns ''skuggorna'' ? den har jag faktistk börjar använda (a) haha.. men din face mist står så snällt och väntar på dig :D wiie, ja det vill jag om jag är pigg då! ska ju opereras på onsdag <3

av: Lovisa
2010-12-13 @ 13:17:43
URL: http://lovisalindstrom.blogg.se/

så himla fin blogg!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0