Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

L.C

& klockan drog iväg, som alltid på kvällarna? nyss var klockan bara 22.00 .. hmpf
Just nu sitter jag och funderar på allt mellan himmel och jord känns det som. Finns hur mycket som helst som cirkulerar i min planet till hjärna ( haha ) skol arbeten i massor har jag även som måste göras, gjorde en för inte allt för länge sen ( som för övrigt ska in imon, haha ) ja behöver jag säga mer om den punkten? :')

Känner att jag just nu ( läs - ska göras imon ) skulle behöva ett The Hills maraton & en massa skrivande så jag någongång blir av med allt. Helt otroligt att det enda som jag kan maraton plugga till är till The Hills? det är kärlek enda ner till tårna det ♥
& på tal om teveserier, Gossip Girl s4e11 var tårar. SÅ BRA

L a u r e n C o n r a d .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0