Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

God Jul :}

Julen börjar närma sitt slut nu & alla packar för att åka hem .. Har ätit så mycket julmat att jag nästan spricker, men det är ju nu man får synda, ellerhur? :} haha. Det bästa jag ätit idag var helt klart - JULSKINKAN! finns inget bättre än den på julbordet. Har ni något speciellt som ni älskar på julbordet?

Presenterna jag har fått var; En svart hårdisk på 1TB (nöjd kvinna!) present kort på ikeax2 (woho!) & massvis med pengar. :}
& av min älskade så fick jag; Frisör tid med - färgning & hårförlängning (keratinslingor) Färgningen är checkad ( det var min överraskning) & jag ska dit på onsdag igen för att sätta i håret :'D Så jag kommer vara lika snygg som LC i frippen på nyår ↓ ! jag är lycklig! Tack mitt hjärta, jag älskar dig!

God Jul !


av: sara
2010-12-27 @ 12:10:48
URL: http://ensara.blogg.se/

Hejsan!

Vill du lyfta upp din blogg med lite flera besökare?

Anmäl dig till veckans fokus på min blogg där du och din blogg blir presenterad plus att du syns i min meny i en vecka!

Hoppas du har haft en mysig julafton och jag önskar dig god fortsättning!

Kram Sara


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0