Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

A drop in the Ocean ..

.. A change in the weather, I was praying that you and me might end up together.
It's like wishing for rain as I stand in the desert, But I'm holding you closer than most,
'Cause you are my heaven


Minns ni den låter? - oh minnen! Den där låten var min älskling låt när jag gick i 7an-9an? grät som ett litet barn åt den när jag var sådär självmordsbenägen :} (bara lite skrattretande. haha) Ja någon gång i livet måste man ju vara ung och dum.

Shoppat som en dåre idag på Ikea & jag fick då med mig både det ena och andra. Så när jag städat tänkte jag slänga upp lite bilder på vad som hänt här hemma :'D & just nu (precis just nu) så håller min mann på att slipar spakel i hallen - eftersom det ska ju tapetseras om där också (sovrummet & köket också, men det är en annan berättelse)


w e h e a r t i t . c o m

av: J U L I A O F S W E D E N ♥
2010-12-29 @ 19:34:26
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Fin blogg !

Allt bra idag ? ;)

av: Michelle P
2010-12-29 @ 20:52:39
URL: http://absolutmichi.blogg.se/

A drop in the ocean är så j*vla fin! Ron Pope gör riktigt fina låtar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0